Shop Mobile More Submit  Join Login
Mao is ALWAYS RIGHT by will-yen Mao is ALWAYS RIGHT by will-yen
this is for my english project, we are reading a book bout chinese cultural revolution, XD

[[DOWNLOAD FOR FULL VIEW]]
Add a Comment:
 
:iconsepiacoerulea:
SepiaCoerulea Featured By Owner Apr 26, 2014
Awesome poster! Well,I apologize for indelicacy, but it is really surprising for see such work by person not from mainland ^_^
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Interface Designer
haha it was for a design project.
Reply
:iconsepiacoerulea:
SepiaCoerulea Featured By Owner Apr 29, 2014
Anyway, good work! Hope the project was successful ^__^
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist Interface Designer
haha top of the class for this project.

funny story, i made this with minimal design in mind, but the teacher managed to interpret a lot of "hidden meanings" that i didn't even realize while i was making this :P
Reply
:iconsepiacoerulea:
SepiaCoerulea Featured By Owner May 3, 2014
0_0 wow, congratulations ^__^ imho, the most interesting works are like mirrors - to one who makes them, they seem an ordinary thing, but others can see a lot in them ^___^ actually, your teacher was right, many people here also payed attention. Sorry for spaming in comments..@_@
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner May 4, 2014  Hobbyist Interface Designer
haha thanks and no don't be sorry i rarely come back on dA anymore and it's good to see some feedback :D
Reply
:iconsepiacoerulea:
SepiaCoerulea Featured By Owner May 4, 2014
Well, I'm glad I'm not annoying ^_^ To say, I have a soft spot for Chinese culture and modern life, so I'm really glad to have a possibility to talk to you ^_^
Reply
:iconjelly-neko:
Jelly-neko Featured By Owner Mar 19, 2010
Do you mind if I use this in a blog for a school assignment if I credit it back to you?
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Mar 20, 2010  Hobbyist Interface Designer
haha no probs :)
i made this for a school project also XD
Reply
:iconcardinalofpain:
CardinalOfPain Featured By Owner Sep 17, 2009
Go MAO !
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Oct 3, 2009  Hobbyist Interface Designer
haha ;)
Reply
:icondarth-satanus:
Darth-Satanus Featured By Owner Sep 17, 2009
Cool project poster!:#1: He had his flaws during those days, but he will always be a great man.
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Oct 3, 2009  Hobbyist Interface Designer
haha :)
Reply
:icongoukai:
goukai Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
wow
:)
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist Interface Designer
haha :D makes me feel so "mao-ist" haha
Reply
:icongoukai:
goukai Featured By Owner Sep 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
who is he? Lmao idk <.<;;
Reply
:iconwill-yen:
will-yen Featured By Owner Oct 3, 2009  Hobbyist Interface Designer
.... MaoZeDong? wikipedia and google save lives you know? maybe they can help you out? lol
Reply
:icongoukai:
goukai Featured By Owner Oct 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
Lmao maybe xD
Reply
:icongoukai:
goukai Featured By Owner Sep 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
haha nvm googled it XD cool guy
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download PNG 3508 × 2480



Details

Submitted on
September 13, 2009
Image Size
610 KB
Resolution
3508×2480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,551
Favourites
11 (who?)
Comments
19
Downloads
354
×